16 November 2010

cinta tiga segi

  Tiada Komen    
Aku telah curang ? Kini menjadi cinta tiga segi ? Apakah maksud semua ni ? Kenapa tidak setia ? Mengapa cinta beralih arah ? Mengapa perlu ada pihak yang ketiga ? 

Adakah kerana layanan yang tidak memuaskan ? Adakah kerana nafsu yang tidak terkawal ? Atau mungkin terlalu ghairah dalam melayan nafsu yang melonjak ? 


Ala, aku ni kan lelaki. Malah aku berkemampuan. Apa sangat kalo nak tambah satu lagi blog. Lagipun mungkin dengan blog ni akan membuatkan aku meninggalkan blog yang lama. Hahaha..kalo la blog lama aku tu tau niat jahat aku ni mesti dia akan tuntut saman atas pemerkosaan aku ke atas diri dia yang aku rasa dah tak berapa nak masyuk.


Tapi sebagai lelaki yang berkemampuan, tak salah pun kalo aku nak buat camne sekali pun. Cuma kalo banyak sangat pun tak larat gak beb. Sana nak layan, sini nak layan. Lama lama leh kecut nak layan semua sekali. 

Dan bermula saat ni, secara rasminya aku telah merasmikan kemasukan entri aku melalui perkhidmatan blogspot ni. Kira ala ala cam pecah dara la. Hahaha..cuma aku belum terokai setiap inci sudut sudut cantik yang ada pada blogspot ni. 

Orang cakap kalo tak kenal maka tak cinta. Kalo bercinta banyak sangat, nanti takut tak dapat nak berlaku adil lak. Camne nak buat kalo camtu ? 

Ibarat pengantin baru, slow slow kayuh la. Selama beberapa tahun bersama perkhidmatan blog lain tak sebegitu mudah untuk aku terus meninggalkan rumah lama tu. Tapi kalo rumah lama pun dah nak reput, kene gak la tinggalkan tul tak. 

Apa yang aku merepek ni aku pun tak berapa nak faham. Pastinya, aku mengucapkan selamat memasuki 'rumah' baru pada diri aku sendiri. Tema aku tetap sama gak macam di rumah lama. Pekongsian santai dan menyakitkan jiwa yang terasa. 

Ucapan ringkas pada diri aku sendiri, "selamat berblog, jangan malas malas nak update entri". Kalo malas malas nanti rumah penuh sawang, orang nak datang melawat pun sakit ati lebih dari menikmati hidangan dalam rumah ni.

0 comments:

Post a Comment