30 December 2010

bila si kecil demam

  9 Komen    

Perancangan untuk hari ni semuanya telah dibatalkan. Tiba tiba pulak anak aku panas badannya dan sedikit lesu mungkin tak selesa dengan keadaan badan yang agak panas.

Manjanya pulak menjadi jadi sejak dari bangun tidur pagi tadi. Kalo sebelum ni asyik nak mintak layanan VIP je dari aku, hari ni dah naik pangkat sikit dah jadi VVIP. Aku layankan je sebab sape yang tak sayang anak wei.

Tadi aku masakkan sup ayam pun tak abis dihirupnya. Tak tau la tiba tiba je leh demam ni. Patut la malam tadi asyik nak mintak menyusu je dari mama dia. Sekarang ni dia tengah tidur je. Ingatkan tadi nak bagi dia makan ubat sikit, tapi lepas je menyusu ngan mama dia terus lak lena. Aku pun kalo time demam memang memanjang nak layan tidur je. Ni pun rasa macam nak tidur je tapi bukan sebab aku pun demam, cuma rasa mengantuk sebab malam tadi lewat tidur. Hehehehe...






9 comments:

  1. kesian dia...myb sebab cuaca panas masa mandi2 kt lwot tu.. ;)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    LAYAN HINDUSTAN

    ReplyDelete
  2. alahai..kesiannya...moga cepat sembuh la...sekarang mmg musim demam...

    ReplyDelete
  3. skang mcm musim demam..aku pon br baik dr demam..huhu~
    btw, susa ati jgk kalau budak kecik dmam~

    ReplyDelete
  4. adoi!!!
    kesian plak tengok demam tu..
    heheee

    ReplyDelete
  5. nabilah_2908 : ahahaha..tak tau la..demam ujung tahun kot ni..

    ReplyDelete
  6. E.d.Y : alhamdulillah hari ni dah ok nampaknya tu..

    ReplyDelete
  7. h A n Y S : tu la..kalo diri sendiri demam tak pe lagi..ni kalo si kecik ni yang demam memang risau tul..

    ReplyDelete
  8. mie : memang kesian tul..aku tengok muka anak aku semalam mcm ape je..hehehe..kuyu je..

    ReplyDelete