03 December 2010

posisi seks terbaik [18SX]

  6 Komen    

Pengurus aku [isteri aku la tu] semalam cakap laman aku ni dah macam laman web lucah la pulak. Dengan tajuk tajuk entri yang agak kontroversi berlabelkan 18SX lak tu. Jangan salah faham lak, aku bukan mengarang cerita berbentuk kelucahan melampau. Hanya sebagai satu kesedaran bagi kita yang sentiasa melupakan.

Kalo kita imbas semula memori kita tentang apa yang terbit melalui media massa, pasti kita tak leh nak lupa tentang kejadian kejadian berupa pembuangan bayi, seks bebas dikalangan remaja, skandal sana sini, menggatal mengerenyam menjongket dan memacam la lagi. 

Adakah kita hanya mampu berdiam diri atau bertindak untuk mengatasi masalah yang meruncing dalam masyarakat kita sekarang ni ? 

Aku tak nak mengulas panjang berkenaan punca berlaku atau cara nak mengatasi permasalahan sosial yang melanda ni, dah memacam usaha pihak berwajib melaksanakan pencegahan untuk kes kes sebegini.

Cuma aku berani mensarankan agar masyarakat mengamalkan posisi seks yang terbaik supaya masalah sosial ni dapat dibendung. Camne tu ? Bagi aku, posisi seks yang terbaik ialah dengan meletakkan posisi seks tu pada tempatnya.

Mesti ada yang ingat aku nak cakap pasal gaya gaya seks ni. Hehehe..sori la, aku bukan pengulas karma sutra. 

Cara yang terbaik, berkahwin. Tu muktamad. Bila dah berkahwin ni, pastikan anda setia. Tu yang terbaik. Dah tentu bila dah berkahwin ni, nak buat seks bebas pun boleh. Ye la, sape nak larang kalo nak buat seks bila dah kahwin ? Tak ke namanya tu boleh layan seks bebas ? Bebas dari penyakit. Bebas dari risau kalo termengandung. Bebas dari maksiat. 

Jadik, pikir la sama sama. Ni hanya pandangan dan pendapat aku je la. Kalo orang lain ada penyelesaian yang lebih terbaik, silakan. Firman Allah dalam Al-Quran pun ada menyatakan dalam surah Al-Baqarah ayat ke 223 yang bermaksud :
"Isteri-isterimu adalah (umpama) tempat-tempat kamu bercucuk tanam, maka datangilah tanah tempat bercucuk tanam mu itu bagaimana sahaja yang kamu kehendaki. Dan kerjakanlah (amal yang baik) untuk dirimu, dan bertakwalah kepada Allah dan ketahuilah bahawa kamu kelak akan menemui-Nya. Dan berilah khabar gembira ini bagi orang-orang yang beriman" 

6 comments:

  1. hehe..menggegarkan jiwa tajuk entry

    ReplyDelete
  2. kalau da kahwin jangan cakap sex bebas

    sex MERDEKA.. sex ALL OUT boleh.

    ahahahah..

    (ku cakap macam da kahwin la pulak)

    adehhh

    ReplyDelete
  3. ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kami DAtang Ziarah Blog Anda
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

    eeeeemmmmm posisi sex tu maksudnya dari tepi atas bawah opppppssss belakang no lah ye...


    Tak ade lahhh betul tu hanya orang berumah tangga aje yang tahu nikmat bekeluarga ni....

    ReplyDelete