03 April 2011

anugerah bintang popular

  4 Komen    
label: 
Salam hujung minggu buat semua rakan pembaca. Apa perancangan hari ni ? Bersantai di rumah atau menghabiskan waktu dan wang ringgit di pusat pusat membeli belah ? Kalau pergi berkelah tu, berhati hati sikit. Maklum la cuaca tak menentu ni. Mungkin jugak ada yang tengah bersiap sedia nak panjat Genting Highland untuk menyaksikan anugerah bintang popular berita harian yang berlansung malam ni.


Aku takde la mengikuti sangat perkembangan dunia hiburan tempatan ni. Kalau baca kat akhbar pun sekadar mengisi masa lapang je. Cuma hari ni terkena pulak tempias dunia hiburan ni sikit.

Tu pun bukan pasal calon calon yang tersenarai. Kalau nak tau, ada antara calon calon tu yang lansung aku tak kenal pun. Ada la beberapa orang je yang aku tau. Selebihnya hanya pernah dengar nama je bila orang perkatakan.

Apa yang lebih menarik minat aku pasal ABP berita harian ni hanya ganjaran untuk pemenangnya tu. Untuk pemenang bintang terpopular tu, bukan kecik punya hadiah yang ditawarkan. Sebijik kereta nissan teana 2.0L tu. Kalau nak beli sendiri, terbang jugak la hampir RM150,000.00 baru dapat memiliki sebijik teana ni.


Dengan kuasa enjin MR20DE yang ringan dan efisyen untuk penjimatan penggunaan bahan api. Tapi kalo hadiah ni upgrade kepada Teana 2.5L atau 3.5L lagi mantop. Lebih canggih segalanya. Hehehe..

Pehtu pulak untuk pemenang bagi setiap kategori pun boleh tahan jugak la hadiahnya. Set barang kemas dari Raffelesia bernilai RM10,000. Bukan bunga raffelesia yang ada kat Gunung Kinabalu tu tau. 


Kalau bunga raffelesia ni nak angkat bawak balik rumah pun jenuh. Lagipun tak baik untuk kemesraan alam kalau bunga raffelesia ni dijadikan hadiah. Jangan  ada yang berhasrat kekonon nak jadikan unik, petik bunga raffelesia ni pehtu bagi kat pasangan pulak. 

Apa pun kalau dah ditentukan pemenangnya malam nanti jangan pulak ada yang tak puas hati cam AJL dulu tu. Terima je la apa pun keputusannya. Dah ditentukan rezeki masing masing kan ? 


4 comments: