31 January 2012

Februari muncul kembali

  7 Komen    
label: 
Assalamualaikum, salam sejahtera dan selamat hari selasa buat semua rakan rakan pengunjung yang dihormati mudah mudahan semuanya dirahmati Allah. Cepat betul masa berlalu rupanya dah sebulan meninggalkan kita di awal tahun 2012 ni. 


Dalam 30 hari pertama di tahun 2012 ni, macam macam jugak yang dah berlaku. Pemberian wang BR1M, baucar buku dan berbagai lagi kemudahan untuk rakyat seperti yang dijanjikan. 


Kalau dalam arena politik pulak antaranya pembebasan ketua pembangkang, pengguguran keahlian terhadap ahli exco negeri Selangor yang kononnya menderhaka dan kehangatan bahang PRU-13 yang semakin terasa.


Tu tak termasuk lagi dalam arena sukan yang mana antaranya kemasukan semula pemain import dalam liga bolasepak Malaysia, kejayaan pemain badminton nombor satu dunia yang berjaya mengharumkan lagi nama negara dalam kejohanan terbuka Malaysia dan yang terbaru melibatkan kemalangan ketika sesi pemilihan bagi kejohanan lumba basikal asia (ACC) 2012 di Putrajaya.


Tapi tu dah berlalu dan kini Februari muncul kembali. Apa ada dengan bulan Februari 2012 ni ? Pelancaran iPad 3 ? Hari kekasih ? 


Apa yang selalu kita fikirkan bila tibanya bulan Februari saban tahun ? Kalau aku, bila masuk je bulan Februari ni bermakna meningkatnya lagi tempoh usia kat muka bumi ni.


Untuk tahun 2012 ni antaranya warga Wilayah Persekutuan akan meraikan hari penubuhan Wilayah Persekutuan pada 1 Februari ni, aku pulak akan meraikan hari ulangtahun ke 33 pada 3 Februari nanti insyaAllah. 


Dan insyaAllah seluruh negara akan menyambut hari Maulidur Rasul atau hari Keputeraan Nabi Muhammad SAW pada 5 Februari ni dan diikuti pula dengan sambutan hari Thaipusam bagi mereka yang meraikannya. 


14 Februari tu nak kena ingat jugak ke ? Apa kata untuk tahun ni kita lupakan je la tarikh 14 Februari tu kecuali la 14 Februari tu adalah tarikh sambutan ulangtahun selain dari nak ingat pasal encik Valentine tu. 




7 comments:

  1. dan feb jg sy naek setahun lagi umur...heee...hye2..^____________^

    ReplyDelete
  2. hmm...bila tiba bulan ni...hanya terfikirkan bdy adik saya yg last tu... 5 Feb... :)

    En Pipoq pulak 3 Feb... Selamat Hari Lahir diucapkan.. :)

    ReplyDelete
  3. alahai..rasa macam baru semalam je tahun baru

    ReplyDelete
  4. Syukur atas nikmat tuhan untuk membolehkan bangun daripada tidur esok harinya.

    ReplyDelete
  5. tory burch outlet, http://www.toryburch.in.net/
    denver broncos jerseys, http://www.denverbroncos.org/
    lacoste polo shirts, http://www.lacostepoloshirts.cc/
    christian louboutin outlet, http://www.christianlouboutinonline.us.com/
    fred perry shirts, http://www.fredperrypoloshirts.com/
    nike air max shoes, http://www.nikeairmaxshoess.co.uk/
    michael kors factory outlet, http://www.michaelkorsfactoryoutletonline.com/
    insanity, http://www.insanityworkout.us.com/
    michael kors outlet, http://www.michaelkorsoutletonlinstore.us.com/
    mcm backpack, http://www.mcm.in.net/
    marc jacobs, http://www.marcjacobs.cc/
    cheap nfl jerseys, http://www.cheap-nfljersey.us.com/
    kansas city chiefs jerseys, http://www.kansascitychiefs.us/
    nike air huarache, http://www.nikeairhuarache.org.uk/
    true religion jeans, http://www.truereligionjeansoutlets.us.com/
    nike air max 2015, http://www.airmax2015.com/
    ghd uk, http://www.ghdhairstraightenerssale.co.uk/
    louis vuitton outlet, http://www.louisvuittonus.us.com/
    marc jacobs outlet, http://www.marcjacobs.cc/
    broncos jerseys, http://www.denverbroncos.org/
    oakley sunglasses, http://www.oakleysunglassesoutlets.us.com/
    oklahoma city thunder, http://www.thunderjerseystore.com/
    cheap jordans, http://www.cheapjordans.us.org/
    ralph lauren outlet, http://www.ralphlauren-outletonline.co.uk/
    nfl jersey wholesale, http://www.nfljerseys-wholesale.us.com/
    ray ban sunglasses outlet, http://www.raybansunglass.us.com/
    supra footwear, http://www.suprashoes.us.com/
    hermes belt, http://www.hermesbelts.us/
    gucci,borse gucci,gucci sito ufficiale,gucci outlet
    the north face outlet, http://www.northface-outlet.cc/
    2015912caihuali

    ReplyDelete