19 February 2012

Pernah kena camni?

  11 Komen    
label: 
Assalamualaikum, salam sejahtera dan selamat berhujung minggu buat rakan rakan pengunjung mudah mudahan kita semua dirahmati Allah. Semalam ingatkan nak berkunjung ke perasmian RTC tapi hujan pulak turun sampai ke malam. 

Pagi tadi talian internet agak bermasalah sikit entah kenapa tak tau la. Bukan tak bayar pun setiap bulan tapi tu la, kadang kadang tu perkhidmatan lansung kurang memuaskan.

Di hujung minggu camni sambil layan rancangan di Astro, sambil tu jugak melayan troll di facebook. Dalam pelayaran pagi tadi, ada satu yang menarik hati membuatkan terkenang zaman kanak kanak dulu. 

Persoalannya..ada rakan rakan pengunjung yang pernah kena camni ?


*Tapuk2 = Sorok2. 
*Sia = Saya.
*Bangas = Basi.
*Tirikk = Trick.

Pernah kena camni ? Paling best kalau kita yang mengenakan kawan kawan yang tengah menyorok tu. Tapi kalau kita yang dikenakan memang rasa nak menangis je tunggu kena cari. 

Troll kat atas ni antara yang kadang kadang aku layan jugak la selain dari 9gag dan lain lain laman merehatkan otak. Kalau nak layan troll yang seumpama kat atas ni, boleh la pegi ke Sabahan Troll untuk membasahkan gusi korang yang kering tu.

11 comments:

  1. wow...sabahan rage comic...1st time jumpa .. patut lain noh bahasa nya .. aha :P

    niceeee

    ReplyDelete
  2. Kalau main sorok-sorok dikawasan besar memang tertekan. :-)

    ReplyDelete
  3. main sorok2 aka bertapok ni mmg suka masa kecik2.. pernah kena kekeke...

    ReplyDelete
  4. hahaha.. pernah dulu main sorok2 ni. tunggu punya tunggu... punya lamaa, rupanya og sudah lupakan sy dan main ggame lain pulak. haha

    ReplyDelete