09 May 2012

Ah Bean




23 comments:

  1. assalamualaikum pipoq...mcm2 skg ni...:)

    ReplyDelete
  2. konon2 nya nak kata lah di Ah Long yg kelakar, tak pukul/bunuh org

    ReplyDelete
  3. kena save no ni..
    kalau perlukan bantuan, boleh hubungi..
    eheheee

    ReplyDelete
  4. masa pinjam jadi bean ,masa pungut utang jai johny english

    ReplyDelete
  5. Edy Zaidi :

    kebetulan masa balik dari klinik semalam terpandang muka encik kacang ni..sanggup aku undur dulu ambik gambor dia..hehehe

    ReplyDelete
  6. maszull :

    w'salam..

    mementang la mr.bean tu jauh..kalo tak mau kena saman tuan nombor tu sebab guna muka dia..hehehe

    ReplyDelete
  7. Daddy Ziyyad :

    hehehe..mungkin jugak la tu..

    ReplyDelete
  8. mie :

    simpan jangan tak simpan..hehehe

    ReplyDelete
  9. onlajer :

    hahaha..setuju !!

    ReplyDelete
  10. Ini namanya cari penyakit. :-)

    ReplyDelete
  11. adui muka mamad ni juga jdi mangsa

    ReplyDelete
  12. Assalam..
    Kalau bubuh Ah Long, orang rasa gerun kot sebab tu diorang letak gambar Mr. Bean tu..hehe...

    ReplyDelete
  13. akubiomed :

    hairan jugak kenapa pihak berkuasa boleh membiarkan iklan2 camni berterusan ditampal merata tempat..

    ReplyDelete
  14. suri :

    agaknya sebab muka yang paling mesra kot..hehehe

    ReplyDelete
  15. Iza Teratak Usang :

    w'salam..

    rasa nak tegelak jugak masa mula2 nampak gambar ni..ada jugak orang sanggup nak eksploitasi muka encik kacang ni..

    ReplyDelete
  16. cara baru la eh..?

    makin banyak iklan2 mcm ni kan...sy tgk kt sini..dah jadi satu kerja la org majlis dok buang 1 per 1 kat tepi2 jalan...

    hari ni dibuang...esok ada yg baru..hmm...

    ReplyDelete
  17. menarik juga iklan mcm ni, xnampak ke alongannya...he he. jangan tertipu sudah

    ReplyDelete
  18. No tenían área facial 12 1 USC, sin duda la defensiva más simple similar a la temporada de camisetas nba Pete Carroll, o bien 12 1 mississippi, que habrá participado en los juegos del título de BCS asociados con el campeón de la empresa 12 más grande okla. Realmente lo hago probablemente necesario bajo algunos 'Más alta calidad' para hola camisetas baratas ayudarlo 1995 Nebraska, aunque usando advertencias que no vendría para creer realmente titulado salud complementa a las organizaciones de baseball de béisbol juvenil que establecen mucho prematuro, y que hay muchos otros buscadores de trabajo que 'Compare, es en realidad nfl y piel de cerdo universitaria, seamos honestos. Ninguno ya estaba usando superhéroes,

    ReplyDelete