16 May 2012

Wordless Wednesday - Dirimu Amanahku


23 comments:

  1. assalamulaikum pipoq...betul tu anak2 adalah amanah kita...:)

    ReplyDelete
  2. Saya percaya bro mampu menjadi ayah yang terbaik untuk anak-anak.

    ReplyDelete
  3. comelnya... moga dapat jaga amanah ni sebaik0baiknya...InsyaAllah..

    ReplyDelete
  4. Saya percaya bro boleh mennjadi seorang ayah yang baik.

    ReplyDelete
  5. amanah yang perlu dijaga..
    menjamin keceriaan dalam sesebuah keluarga..
    ehehehee

    ReplyDelete
  6. sama-sama lah kita mendidik anak2 supaya berjaya dunia dan akhirat,Amin

    ReplyDelete
  7. dua2 girlkan hee.. mudah toloh keje2 bab2 dapur nnti

    ReplyDelete
  8. adil la kan..sorang ikut muka papa..sorang ikut muka mama... :)

    ReplyDelete
  9. mr.syazwan :

    terbaik dari ladang..hehehe..

    ReplyDelete
  10. maszull :

    w'salam..
    terkadang ada antara kita terlupa amanah yang perlu kita pelihara ni..

    ReplyDelete
  11. akubiomed :

    terima kasih..bro juga apa kurangnya..

    ReplyDelete
  12. Iza Teratak Usang :

    w'salam..
    terima kasih..syukur alhamdulillah..

    ReplyDelete
  13. mie :

    power ayat tu..hehehe..ehem2..orang tu bila lagi ?

    ReplyDelete
  14. onlajer :

    InsyaAllah..kena sentiasa ingat anak anak itu adalah amanah yang perlu dijaga..

    ReplyDelete
  15. suri :

    memang seronok tul kakaknya tu dah ada geng..

    ingatkan aritu nak dapat bby boy jadi geng papa dia, tapi dapat girl jugak..hehehe..

    ReplyDelete
  16. nabilah_2908 :

    hehehe..yg kakak dia tu memang asyik nak melekat kat papa je..adik baru ni asyik nak mama je..geng la tu..hehehe

    ReplyDelete
  17. amanah dan harta yang tidak ternilai =

    ReplyDelete
  18. jyeahhhh.. heroin number 2 !! comel comel

    ReplyDelete