08 August 2012

Gadis untuk dijual




On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.







11 comments:

  1. Haduyai...inilah jadinya bila salah guna bahasa...isk3

    ReplyDelete
  2. ini bukan gadis untuk dijual ni. ni jadi org jual gadis ni.. hee. macam2 kesalahan ayat b malaysia, wpun duduk di msia..

    ReplyDelete
  3. Tu pentingnya english education..eh


    Hehehe

    ReplyDelete
  4. ada ke yg nak mintak kerja ni...he he menakutkan pulak. kadang pelik, zaman sekarang senang nak cek secara online etc.

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum pipoq...macam mana tu silap2 orang fikir lain plak ngeri jer kalau dapat kerja kat situ...:)

    p/s dah okay pun blog pipoq...:)

    ReplyDelete
  6. Assalam..
    Wah, bahaya ni, takut nak minta kerja..

    ReplyDelete
  7. hehehe....salah sapa nie hehehe..:)

    ReplyDelete
  8. SubhanaAllah. Apa punya bahasa la tu

    ReplyDelete
  9. hahhaa...ni la bahana kalau di translate kan terus...

    ReplyDelete