19 September 2012

WW - Kalau tak disapa jangan marah ye ...



On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.






18 comments:

  1. sombong tak kisah janji sedap dan murah dan jangan lazer heh

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum pipoq...ada juga nama kedai yg mcm ni kan...nasib baik ada pelanggan kalau x tutuplah jadinya sbb org yg baru tahu mesti takut nak masuk...:)

    ReplyDelete
  3. ni taktik perniagaan..orang ramai nak tahu betul tak mak cik ni sombong..hehe

    ke editing?

    ReplyDelete
  4. Makcik sombong? Nak singgah ke tak. Kompem 10x fikir~

    ReplyDelete
  5. Rasanya pernah dengar nama restoran ini. Tidak salah saya agak popular.

    ReplyDelete
  6. @Donny Ien

    memang menarik nama kedai tu..fikir arah positif memang kelakar jadinya..

    ReplyDelete
  7. @onn Lajer

    tul tu..kalau peramah semacam ibarat GRO kat kelab malam je tapi makannya tak boleh mengalahkan megi goreng kedai mamak tepi jalan, baik tak payah..hehehe

    ReplyDelete
  8. @maszull

    waalaikumsalam..kreatif dan menarik nama kedai ni..

    ReplyDelete
  9. @cikgu Naman

    gerai makcik sombong ni benar benar wujud..pernah masuk akhbar satu masa dulu disebabkan nama yang unik ni..

    kedainya terletak kat Taman Senangan, Teluk Air Tawar kat Penang..

    ReplyDelete
  10. @ProfHariz

    hehehe..kalau tanya orang Penang rasanya diorang tau tu..

    nama je sombong, tapi masakannya enak..

    ReplyDelete
  11. @akubiomed

    pernah masuk akhbar tempatan satu masa dulu sebab nama yang unik ni..

    ReplyDelete
  12. nama dalam ic makcik ni sombong kot...heeee
    yg penting sodap dan layanan ok, letaklah nama apapun mesti laris

    ReplyDelete
  13. erk..ini punya nama pun ada ka...ke ada maksud yg tersendiri ni..eheh

    ReplyDelete
  14. nama yang senang orang ingat walaupun nama yang meragukan :)

    ReplyDelete
  15. air force 1 shoes, http://www.airforce1.us.com/
    cheap wedding dresses, http://www.cheap-weddingdresses.net/
    michael kors handbags, http://www.michaelkorshandbags.in.net/
    puma outlet, http://www.pumaoutletonline.com/
    cheap nfl jersey, http://www.cheap-nfljersey.us.com/
    air jordan 4 free shipping, http://www.airjordan4.org/
    oakley sunglasses, http://www.oakleysunglassescheap.us.com/
    tory burch outlet online, http://www.toryburchoutletonline.in.net/
    real madrid jersey, http://www.realmadridjerseystore.com/
    cheap snapbacks, http://www.cheapsnapbacks.us.com/
    hermes outlet, http://www.hermesbags.co.uk/
    hermes birkin, http://www.hermesbirkin.org/
    49ers jersey, http://www.sanfrancisco49ersjerseys.us/
    giuseppe zanotti outlet, http://www.giuseppe-zanotti-outlet.org/
    nike air huarache, http://www.nike-airhuarache.co.uk/
    abercrombie fitch, http://www.abercrombie-fitch.us.com/
    seahawks jersey, http://www.seattleseahawksjersey.us/
    prada outlet, http://www.pradaoutlet.us/
    dallas cowboys jersey, http://www.dallascowboysjersey.us/
    juicy couture outlet, http://www.juicycoutureoutlet.net/
    michael kors outlet online, http://www.michaelkorsoutletonlinstore.us.com/
    oakley sunglasses, http://www.oakleysunglasses-outlet.us.com/
    new orleans saints jerseys, http://www.neworleanssaintsjerseys.us/
    beats by dre, http://www.beatsbydrdre-headphones.us.com/
    mbt shoes, http://www.mbtshoesoutlet.us.com/
    2015912caihuali

    ReplyDelete