23 October 2012

Ligat

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua rakan rakan pengunjung yang dihormati mudah mudahan kita semua berada dalam rahmat dan dilimpahkan keberkatan dari Allah.

Alhamdulillah minggu peperiksaan selesai sudah. Dan selepas berhempas pulak memeriksa kertas jawapan anak-anak murid dibantu oleh isteri tercinta bagi memudah dan mempercepatkan tugasan, akhirnya hanya tinggal untuk mencatatkan rekod keputusan dalam kad laporan pelajar sahaja lagi.


Dan untuk beberapa minggu terakhir sesi persekolahan tahun 2012 ni aku bercadang untuk mempersiapkan anak-anak murid aku tu dengan sedikit persediaan pelajaran tahun 5 yang bakal diorang hadapi tahun hadapan.

Lagipun dalam masa beberapa minggu ni jugak agak sibuk dengan persiapan untuk sambutan majlis hari anugerah kecemerlangan dan perasmian bangunan sekolah.


Anak kedua kami tu pulak semakin hari semakin ligat. Gigi bongsu dia dah tumbuh sebatang. Dan sekarang ni sangat pantang tengok orang makan, mesti nak mengamuk kalau tak dibagi rasa sikit.

InsyaAllah kalau ada rezeki, cuti sekolah ni kami akan pulang ke Sabah. Bila tarikhnya masih belum ditetapkan lagi tapi perancangan tu sudah sedia ada. Harap harap kalau ada terlibat kursus atau sebagainya tu pun biarlah di awal cuti persekolahan nanti.



10 comments:

  1. saya masih berperang lagi ni..peperiksaan ting 2,4 sedang berjalan..SPM pula makin dekat..

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum pipoq....dah semakin besar yer...selamat hari raya aidil adha buat pipoq n keluarga moga selamat sampai ke Sabah dgn selamat...:)

    ReplyDelete
  3. Yang si kecil semakin comel. Sudah mula mengunakan walker.

    ReplyDelete
  4. Assalam...
    Alololo....lebatnya lambut.

    ReplyDelete
  5. wah...
    lama xsinggah sini...
    dah besar si comel ni...
    ehehhehhee

    ReplyDelete
  6. Si kecil sangat imut sekali,semoga cepat tumbuh besar

    ReplyDelete
  7. tory burch outlet, http://www.toryburch.in.net/
    denver broncos jerseys, http://www.denverbroncos.org/
    lacoste polo shirts, http://www.lacostepoloshirts.cc/
    christian louboutin outlet, http://www.christianlouboutinonline.us.com/
    fred perry shirts, http://www.fredperrypoloshirts.com/
    nike air max shoes, http://www.nikeairmaxshoess.co.uk/
    michael kors factory outlet, http://www.michaelkorsfactoryoutletonline.com/
    insanity, http://www.insanityworkout.us.com/
    michael kors outlet, http://www.michaelkorsoutletonlinstore.us.com/
    mcm backpack, http://www.mcm.in.net/
    marc jacobs, http://www.marcjacobs.cc/
    cheap nfl jerseys, http://www.cheap-nfljersey.us.com/
    kansas city chiefs jerseys, http://www.kansascitychiefs.us/
    nike air huarache, http://www.nikeairhuarache.org.uk/
    true religion jeans, http://www.truereligionjeansoutlets.us.com/
    nike air max 2015, http://www.airmax2015.com/
    ghd uk, http://www.ghdhairstraightenerssale.co.uk/
    louis vuitton outlet, http://www.louisvuittonus.us.com/
    marc jacobs outlet, http://www.marcjacobs.cc/
    broncos jerseys, http://www.denverbroncos.org/
    oakley sunglasses, http://www.oakleysunglassesoutlets.us.com/
    oklahoma city thunder, http://www.thunderjerseystore.com/
    cheap jordans, http://www.cheapjordans.us.org/
    ralph lauren outlet, http://www.ralphlauren-outletonline.co.uk/
    nfl jersey wholesale, http://www.nfljerseys-wholesale.us.com/
    ray ban sunglasses outlet, http://www.raybansunglass.us.com/
    supra footwear, http://www.suprashoes.us.com/
    hermes belt, http://www.hermesbelts.us/
    gucci,borse gucci,gucci sito ufficiale,gucci outlet
    the north face outlet, http://www.northface-outlet.cc/
    2015912caihuali

    ReplyDelete