24 October 2012

Wordless Wednesday - Kertas bersejarah



On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description. 








16 comments:

  1. assalamualaikum pipoq....wang kertas lama ni...:)

    ReplyDelete
  2. sekarang dah ada note RM20..yeay!!

    ReplyDelete
  3. wang kertas lama.. memang susah nak jumpa la ni

    ReplyDelete
  4. duit lama sungguh ni..huhu,dulu pnh tgk, skg of course le xde kan

    ReplyDelete
  5. Masih simpan wang kertas Malaysia yang lama. Susah dah hendak jumpa.

    ReplyDelete
  6. @maszull

    w'salam..masih ada lagi dalam simpanan saya..simpan untuk kenangan zaman budak2 dulu..

    ReplyDelete
  7. @Daddy Ziyyad

    masa mula2 dapat note RM20 yang baru sampai terkeliru sebab warna dia tu seakan2 note RM10..

    ReplyDelete
  8. @donnyien

    sayang nak tukar kat bank wang kertas simpanan ni sebab memang takkan jumpa dah kecuali kat pengumpul wang lama..

    ReplyDelete
  9. @fiezaradzi

    memang dah takde dah duit kertas lama ni..yang sy ada ni pun memang dah simpan lama sejak dari zaman budak2 lagi..

    ReplyDelete
  10. @akubiomed

    kalau nak cari pun kena cari pengumpul wang lama..tu pun mungkin kena beli ngan harga yang lebih sikit..

    ReplyDelete
  11. @mr.syazwan

    yup..masih lagi ada..sayang nak tukar kat bank..biar jadi kenangan zaman budak2 dulu..

    ReplyDelete
  12. wau.. x penah tahu pon

    *singgah kali pertama**

    ReplyDelete