27 November 2012

Menang Samsung Galaxy S3 pulak

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua rakan rakan pengunjung yang dikasihi mudah mudahan kita semua diberkati dan dirahmati Allah. Demam iPhone 5 gadget impian masih lagi berbahang dikalangan rakan rakan blogger.

Berbagai cara dan kaedah digunakan para peserta untuk mendapatkan klik +1 dan menempatkan entri penyertaan dimukasurat pertama enjin carian google. Memang agak mencabar tugasan yang diberikan terutama pada blogger yang baru bertatih tatih dalam dunia blogging.

Namun apa yang penting, banyak ilmu dan kemahiran yang boleh diperolehi dari penyertaan kontest melibatkan SEO macam ni. Lagipun bukan calang calang taruhannya. iPhone 5 keluaran Apple bakal dimenangi.


Tapi...dalam berusaha untuk mendapatkan iPhone 5 gadget impian ni rasanya tak salah untuk aku mengajak rakan rakan lain merebut peluang mendapatkan gadget lain walaupun bukan sehebat iPhone 5 tu.

Ada masa lebih kurang dua minggu lagi. Bermakna tinggal lagi dua Samsung Galaxy S III untuk direbutkan. Kontest dari syarikat Pilot Pen menawarkan hadiah berupa telefon bimbit Samsung Galaxy S III.

Penyertaannya sangat mudah. Cuma klik pada gambar iklan dibawah dan jawab soalan mudah giler. Murah rezeki, Samsung Galaxy S III mungkin boleh dimenangi. 


Bukan nak curang pada iPhone 5 yang menjadi gadget impian. Rezeki tu kan Allah yang tentukan. Kita sebagai hamba ni kena la berusaha untuk mendapatkan apa yang kita impikan. Kalau ada gadget canggih ni, baru la boleh jadi blogger on the go.

Tarikh akhir peraduan ni pada 14 Disember 2012. Jadi sementara berkesempatan ni, tunggu apa lagi. 



17 comments:

  1. banyak contest tengah berjalan sekarang ni. hadiah pun menarik2 belaka.

    tak dapat menang iPhone 5, mungkin rezeki dengan galasy S3 :)

    ReplyDelete
  2. ya betul tu kalau boleh aku pun nak rembat semua hehe

    ReplyDelete
  3. Tempoh hari menang mini ipod. Mana tahu menang Samsung Galaxy SIII pula.

    ReplyDelete
  4. @Amirez
    selagi ada boleh nak dapat percuma, tak salah mencuba..mana la tau rezeki Allah nak kasi..

    ReplyDelete
  5. @onn Lajer
    nak keluar duit membelinya, mau pikir banyak kali sangat.tetambah lah cam iPhone 5 tu..hehehe

    ReplyDelete
  6. @akubiomed
    mudah mudahan..nak beli tak berkemampuan lagi sebab banyak lagi perkara penting lain untuk diutamakan..

    ReplyDelete
  7. good luck bro. mana tahu kalau dapat rezeki berkembar...

    ReplyDelete
  8. @Denaihati
    insha Allah..mudah mudahan murah rezeki..

    ReplyDelete
  9. sesekali curang, apa salahnya. hehe..

    ReplyDelete
  10. @ohcikgu
    curang mencari rezeki lebih tu takpe..hehehe

    ReplyDelete
  11. as salam jumaat bro pipoq,
    wah..menarik sungguh utk dicuba...mana tau ada tuahnya..
    terima kasih berkongsi =)

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum pipoq...selamat bersegmen yer...;)

    ReplyDelete