31 December 2012

Entri terakhir 2012

  11 Komen    
label: 
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan rakan pengunjung yang dikasihi mudah mudahan kita semua diberkati dan dirahmati ALLAH. Tinggal berapa ratus minit saja lagi kita akan meninggalkan tahun 2012 dan insya-ALLAH akan melangkah ke tahun 2013 pula.

Di malam ambang sambutan tahun baru 2013 ni aku sekeluarga duduk-duduk berehat di rumah je. Sejak pagi tadi cuaca di Ipoh kurang cerah. Mendung dan hujan sekali sekala. 


Kebetulan pula anak sulung aku kurang sihat. Selsema dan batuk pulak melanda secara tiba-tiba. Bila anak jatuh sakit memang pastinya sebagai ibu bapa takkan senang hati.

Esok pagi pulak akan diadakan sesi pendaftaran untuk pelajar baru dan lama sesi 2013 di sekolah tempat aku mengajar. Kemungkinan besar akan berlanjutan hingga ke petang.

Hasrat nak menulis setiap hari belum kecapaian, mungkin boleh diteruskan bermula 1 Januari 2013. Mungkin akan ada beberapa peningkatan pada blog aku ni secara berperingkat. Mudah mudahan semuanya dipermudahkan ALLAH.




11 comments:

  1. Kesian kak Yong tak sihat. Macam mana hendak jaga adik. :-)

    ReplyDelete
  2. as salam singgah sini, jaga anak tu ye...

    ReplyDelete
  3. samalah kita.. den pun sambut berdua dengan mak den kat rumah je.hehehehe.. apa2pun, selamat tahun baru bro :)

    ReplyDelete
  4. Acheter Maillot Coupe Du Monde 2018 comme votre numéro un joueur est un gros plus pour passer une commande.
    La saison de football fournit encore plus de raisons d'acheter une bonne qualité Maillot Pas Cher.
    Les fans doivent avoir une bonne Sac Michael Kors Pas Cher pour représenter leur équipe préférée.
    Il peut y avoir beaucoup de différence dans la qualité de Maillot De Foot Pas Cher dans notre boutique en ligne.
    Maillot Foot Pas Cher bon marché peut vous fournir beaucoup de choix pour vous s'il vous plaît.
    Toute période de l'année est un bon moment pour acheter Chaussures Louboutin Pas Cher, et vous pouvez même l'avoir personnalisé, si vous le souhaitez.
    Comment obtenir les mêmes normes de haute qualité dans la Maillot De Foot Pas Cher?
    Maintenant, consultez notre site Web complet à la meilleure Maillot Foot Pas Cher.

    ReplyDelete
  5. Michael Kors handbags can now be found on many discounted sites for fractions of retail prices. The best option for individuals wanting to own Michael Kors handbags is to shop at online discount stores. A great place to shop for these luxury bags is eBay.
    Friendly Links: Michael Kors Handbags Sale Clearance | Michael Kors Outlet Store

    ReplyDelete
  6. Bolsos Michael Kors Outlet
    Bolsos Michael Kors Outlet
    Bolsos Michael Kors Baratos
    Michael Kors Stockholm
    Michael Kors Stockholm
    Michael Kors Rea

    ReplyDelete