20 March 2013

Janda segar tak boleh tahan

  16 Komen    
label: 




On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.










16 comments:

  1. Hahahha.. Lain macam pulak nama kedai ni..hahaha

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,
    Itu iklan di hadapan van kah? lori duriankah?
    Gambar ni lagi cantik kalau ada gambar kedua yg nampak keseluruhan itu kenderaan

    ReplyDelete
  3. @anyss
    Gambar depan lori jual buah..kebetulan waktu singgah pasar malam, parkir depan lori ni..terus snap satu gambar..

    terima kasih atas tips yg diberikan tu..

    ReplyDelete
  4. Confirm ramai laki datang makan..haha

    ReplyDelete
  5. haha...apa daa sampai tahap tu nak tarik pelangggan

    ReplyDelete
  6. haha...apa daa sampai tahap tu nak tarik pelangggan

    ReplyDelete
  7. http://wanwidget.com/
    ni kalau salah gaya, keyword panas pasti masuk blog nih, hehehe

    ReplyDelete
  8. Fuh ayat pemasaran boleh naik tocang. :-)

    ReplyDelete
  9. @Wan Widget ahhaha...ambe rase tunggu jerlah...

    ReplyDelete
  10. ingatkan apa yg menjanda td..rupanya durian

    eh, musim durian lagi ke sekarang?

    ReplyDelete
  11. mak aih...tgk tajuk je pun da scary..

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum pipoq..yer la lain mcm jer nama kedai ni..;)

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum pipoq...oh kat lori rupa2nya ingatkn kedai tadi...:)

    ReplyDelete
  14. wow!!
    tersalah tafsir la pula..
    eheheheee

    ReplyDelete