02 April 2013

Pemanas jari

  5 Komen    
label: 
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua rakan rakan yang dihormati mudah mudahan kita semua mendapat keberkatan dan dirahmati ALLAH.

Hampir dua minggu tidak bersiaran dan tiada entri dimuatnaik. Sebelum bermula cuti sekolah tempoh hari, aku sedikit sibuk menyiapkan kertas soalan ujian untuk anak-anak murid kelas aku tu.


Bersambung pulak dengan percutian balik ke kampung halaman sempena cuti sekolah baru-baru ni. 25 Mac lepas kami sekeluarga terbang pulang ke Sabah. Dan sepanjang disana memang aku tak melayari internet lansung.

Entri ini pun cuma pemanas jari je dulu sebelum kembali aktif bersiaran. Penat badan selepas menempuh perjalanan pulang ke Ipoh dari Sabah. Tiada kisah tentang pencerobohan pengganas yang akan aku kongsikan. 

Badan pun dah lesu, mata pun dah berat. Petang nanti nak kembali memulakan tugas. Pinggang pun ada rasa macam nak meletup pulak. Tunggukan je perkongsian perjalanan percutian kami ke Sabah dalam entri akan datang.




5 comments: