06 July 2013

Metallica berkonsert di Malaysia ?

  2 Komen    
label: 
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Suasana Ramadhan semakin terasa bila khemah-khemah bazar Ramadhan sudah mula dinaikkan. Apa pun tetapkan niat kita dalam menghadapi Ramadhan ni untuk mendapatkan keredhaan dan rahmat dari ALLAH, bukan sebab nak menikmati juadah berbuka yang berbagai tu pulak.

Berbalik pada tajuk entri kali ni, mungkin ramai sudah mat-mat rock yang dah mengetahui berita kehadiran 'otai' metal ni ke negara kita pada bulan Ogos nanti.


Aku mula mengikuti perkembangan band Metallica ni dah lama jugak. Sejak dari bangku sekolah sampai la sekarang ni. Taksub sangat tu tak la cuma meminati muzik je.

Selain Malaysia, band Metallica ni jugak akan mengadakan Tour Asia dimana negara Singapura dan Indonesia juga akan menjadi tuan rumah konsert diorang ni. 

Aku pasti peminat susah mati band Metallica ni takkan melepaskan peluang untuk meramaikan penonton kat Stadium Merdeka pada 21 Ogos nanti. Cuma ingatan tulus ikhlas dari aku, metal tu metal jugak, kewajipan sebagai umat Islam jangan diketepikan pulak.




2 comments:

  1. Ramai peminat Metallica di Malaysia. Mula kenal kumpulan ketika dibangku sekolah. :-)

    ReplyDelete
  2. No matter what type of Michael Kors Bags Outlet each individual got, they all had one thing in common. We all know that getting something on sale is like winning a mini lottery, but to find a name brand handbag like Michael Kors Black Friday Sale for instance, discounted is like a slice of heaven on earth. I have personally attacked my husband with hugs and kisses when finding Official Coach Outlet Online at discounted prices.

    Michael Kors Factory Outlet stores can be found in malls all over. MK Outlet and other Coach merchandise can also be found in some boutiques. Inspired by the same material baseball gloves are made from, these Coach Bags On Sale Online are versatile and stylish. Since it's conception, the Michael Kors Handbags Outlet has been produced into a variety of designs, colors, shapes, and styles that have won top pick of millions of women the world over.

    New Michael Kors Bags are the most sought after handbag. Since Coach Outlet Online is one of the most recognized name brands in the world of fashion, you will find A-list celebrities down to small girls wearing them.

    tags:Coach Outlet|Coach Bags Factory Outlet|Coach Purses Outlet

    ReplyDelete