04 August 2015

Pengakuan : Saya agak malas

  10 Komen    
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Rindu nak menaip entri blog tapi kekangan masa tak berapa nak mengizinkan. Banyak je alasan kalau tak ada entri baru.

Ok la, aku mengaku ada sedikit perasaan kemalasan yang disebabkan kesibukan dengan urusan lain. Komputer bimbit aku pulak dah rosak (ada ke siapa-siapa nak menderma ?) dan masih lagi terkial-kial nak cuba taip entri melalui telefon pintar.

Lagipun aku masih dalam proses mengubah suai laman blog aku ni. Kalau ada capaian yang tak tercapai tu, aku mohon maaf banyak-banyak. James Bond  007 pun dah nak keluar baru. Elok pulak dia nak keluar lepas dah habis peperiksaan semua. 


 

 

10 comments:

  1. puma shoes, http://www.pumaoutletonline.com/
    ysl outlet, http://www.ysloutletonline.com/
    ravens jerseys, http://www.baltimoreravensjerseys.us/
    north face outlet store, http://www.thenorthfaceoutletstores.org/
    tommy hilfiger outlet, http://www.tommyhilfigers.net/
    michael kors handbags, http://www.cheapmichaelkorshandbag.in.net/
    hollister, http://www.hollistercanada.com/
    michael kors outlet, http://www.michaelkorsoutlets.uk/
    salomon boots, http://www.salomonshoes.us.com/
    herve leger dresses, http://www.herveleger.us.com/
    air max 2015, http://www.airmax2015.com/
    thomas sabo uk, http://www.thomassabos.co.uk/
    miami dolphins jerseys, http://www.miamidolphinsjersey.com/
    hollister clothing store, http://www.hollisterclothingstore.net/
    oakley sunglasses, http://www.oakleysunglasseswholesale.in.net/
    valentino shoes, http://www.valentinooutlet.us.com/
    air max 90, http://www.airmax90.us.com/
    louis vuitton outlet store, http://www.louisvuittonoutletstore.name/
    michael kors uk, http://www.michaelkorsoutlets.uk/
    nike outlet, http://www.nikeoutletstore.us/
    kobe bryant shoes, http://www.kobebryantshoes.in.net/
    cheap jordans, http://www.cheapjordanshoes.in.net/
    christian louboutin outlet, http://www.christianlouboutinoutlet.name/
    adidas outlet, http://www.adidasoutletstore.us.com/
    soccer jerseys, http://www.cheapsoccerjersey.net/
    2015812caihuali

    ReplyDelete